Vårdcentral och sushi

Måndagen börjad med en promenad med bustrollet och en välbehövlig dusch. Satte mig och jobbade lite innan pappa ringde och frågade om jag kunde köra in honom till vårdcentralen, han har haft ont i ryggen ett par dagar nu och idag var det värre. Nyduschad som jag var vart det brottom att göra ordning sig och slänga in sig själv i bilen. Det var en muskelinfalamtion i ryggen så han fick medicin och blev rådd att gå till en sjukgymnast. vå våningar ner fanns en sjukgymnast så vi gick ner för att ta ett visitkort eller boka tid. Men då dom hade en avbokning precis när vi kom var det bara att hoppa in direkt. Jag gick då och käkade lite lunch för mig själv, sushi! Efter det gick vi förbi apoteket och sen skjutsade jag hem pappsen.
 
Kom hem för typ en halvtimme sen och har preics varit ute med Kinna. Nu blir det lite jobb på en kvart sen ska jag åka och hälsa på nästa sjukling, mormor. Hon har fått problem med ischiasnerven så hon har ont och svårt att gå. Tänkte svänga förbi och se hur hon mår idag och lämna lite mat som jag lagade till dom igår, chili con carne! 
 

Kommentarer

Lina

Mums vad gott det såg ut :)

18:58:41 / 2012-09-17 - http://Http://linamariabylunds.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu