Thailand i bilder!

Hallå alla! Nu är vi hemma i kalla Sverige igen efter 2 veckors semester i Thailand! V har haft det så underbart skönt! Orkar och hinner inte skriva så mycket så jag låter bilderna tala för sig själva!
Pappa och Cris var nere i Thailand när vi kom fram. Så vi tillbringade vår första kväll och deras sista kväll tillsamans!
Snorkeltur med en speed-boat, blev åksjuk så in i helvete. Haha, men det var en roltog upplevelse ändå!
Cocos nöt! =)
Jag och Mickis på en "Tuck-Tuck". Ser ut som en jätte brevid henne.. Hehe
Drinkar vid solnedgång..
Hyrde mobbar för att åka till ett närliggande vattenfall.
Otroligt snygga hjälmar!
En båt som blev uppspolad i Tsunamin, flera km ifrån stranden.
På Marknad
Sugen på gräshoppor och maskar?

Hejdå Sverige!

Nu sitter vi och tar en drink och väntar på ett flyget ska gå! Hejdåååå!

Mys framför Wallander!

Sitter och myser framför Wallander och äter kvällsmål; keso, kesella, hallon och blåbär! Idag har vi tvättat och packat och köpt det sista inför Thailand. Imorgon blir det att jobba ikapp så gott som jag hinner, jobbade en del i helgen också, sen packa det sista!

Promenad

Har precis kommit hem efter en härlig promenad nere vid sjön. Vi gick till hägernäs strand och tog en café latte!

3 dagar kvar till Thailand!!

Nu börjar det närma sig!! Ska bli så skönt att komma iväg! Pappa och Cris är för nere nu (på samma hotell) haha! Och jag fick nyss ett sms ifrån honom få dom hade kommit fram och det var tydligen ett jätte bra ställe! Denna helg måste vi börja packa och köpa saker som fattas inför resan!

Lite bilder från vings sida:

Kära bärtil!

Här om dagen fick jag min bil,bärtil, såld! Det var inte en dag försent! Så skönt att bli Av med en men ändå lite sorgligt! Många fina minnen i den bilen! Men nu fick man lite fickpengar till Thailand ;)

Barnvakt

Igår var jag mest hemma och satt och jobbade och sen åkte tiga till ebbas skola och såg henne uppträda på "öppna scenen" så Igår var jag och otroligt gulligt! Sen åkte jag förbi pappa ich cris för att känta alex. Dom åkte till thailand igår så sofie ska vara kattvakt . Efter en stund kom kim över till sofie ockdå, vi skulle vara barnvakt till världens mysigaste ungar, Ebba och Emil. Vi åt lassangette och åkte och köpte godis. Låg och kollade på spöket Laban och hade det mysigt. Kim somnade med Emil i soffan och jag och Ebba satt och myste i en fåtölj. Sen vart det läsning, jag läste för Ebba och Kim läste för Emil. När dom hade somnat såg jag och Kim på film och åt äpple i ugn, jag somnade dock i mitten av filmen. Haha

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu