Nojig matte

Inatt fick jag panik. Jag vaknade och var helt övertygad av att kinna hade slutat andas. Jag började ta på henne och tyckte att jag inte hände några andetag, började putta på henne men fick ingen reaktion. Jag blev jätte rädd och tände fort lampan och började skrika och putta på henne.. Då lyfter hon huvet och ger mig en "stör-mig-inte-jag-sover-blick". Haha nojig matte?!

Igår var vi iväg direkt efter jobb hemifrån på hundkurs. Jag och kinna har börjat på grundkurs i vardagslydnad, igår var det den andra "lektionen" och hon sköter sig jätte bra! Den var det bara hem och äta middag innan vi åkte ner till ängen nedanför för att träffa Lina med hennes söta lilla hund Alfred. Hundarna busade järnet medan vi stod och drack en varsin kaffe/latte. Mysigt :)

Kinna bestämde sig för att hon ville upp och och ut och gå när husse åkte hemifrån i morse 06:15.. Så nu ligger vi efteråt och slappar i soffan, ska väl upp och sätta på kaffe snart!


Kommentarer

Mikaela

Haha, stackrs hund!! Eller kanske stackrs matte som blev vettskrämd mitt i natten, skönt att hon andades iaf :)

18:18:28 / 2012-09-14 - http://mlindqvist.blogg.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu