Måndag

Måndagen vart lite utav varje. Startade dagen med att äta frukost och se på dallas och efetr lite jobbande åkte jag förbi pappa för att ta en kaffe och prata lite. Alltid lika myisgt att få en liten egentid med min kära far! ♥
 
Sen åkte jag hem för att jobba vidare ett par timmar och mosa i sig lite lunch. När jag precis hade jobbat klart för dagen ringde pappa och undrade om vi skulle ut och gå, så han hämtade upp mig och Kinna för att köra ner till deras båt och kolla till den. 
Sen lämnade vi kvar bilden där och gick i rask takt hem till mig längst vattnet. Väl hemma skjutsade jag ner han till hand bil igen. 
 
Hemma vart det matlagning lagom tills Kim kom hem och efter detta fick Kim, jag och kinna ner till hägernäs strand och satte oss på ängen med en varsin bulle och kaffe! Jag köpte tidigare på dagen en lång lina till Kinna så hon kan hoppa omrking (nästan helt fritt). Det vart mycket bus och spring mot slutet så när vi kom hem igen var Kinna helt slut. Jag åkte iväg direkt för att sitta bandvakt med Ebba och Emil, Sofie och Ronny skulle iväg och se på bio! Kinna fick dock stanna hemma..
 
Gled hem runt halv 12 igår och då vart det bums i sängen och läsa lite av min bok!
Just ja.. så fick jag lite presenter ifrån Kim när han kom hem ifrån jobbet! Så gulligt, jag fick två filmer, en bok, en ros, ett gulligt kort och pengar! Första tanken är ju alltid; vad har du nu gjort? haha ;) 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu