Vintertid

Idag har vi hunnit ned rätt så mycket. Jag började dagen med att ta en långpromenad med Kinna för att sedan hå in i värmen och äta frukost! Sen åkte jag till gymmet för att bl.a. Ställa om klockor. Stannade påvägen och köpte lite blommor både till mig och till mormor! Åkte förbi mormor och morfar för att hälsa på men då dom tyvärr inte var hemma så åkte jag vidare och tvättade bilen. Väl hemma höll Kim och Kinna på med uteplatsen, det vaga att "stänga för vintern" och göra rent grillen.

Kl 2 åkte vi över till pappa och Cris dör vi gick fika! Satt och pratade där en stund och efter hann vi svänga förbi jula en snabbis och sen iväg och slänga massa glas.

Sen vart det att åka och och stöda lite, bädda rent och plugga en del. Efter att ha lagat mat och ätit tog jag en tur med Kinna i kylan. Usch vad kallt det är, hur ska jag överleva vintern? ;) känner mig lite små konstig fortfarande.. Har gått och väntat i flera veckor på att jag ska bli sjuk men ingenting händer! Samma sak gäller för Kim. Så nu blir det en tidig kväll... Godnatt!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu