Tisdag...

...utan öppet hus!! That's a first (typ).. Sofie fick ta denna tisdag själv då jag kommer att ta morgonens öppet hus. Vi har ju utökat öppet hus så nu har vi både tisdagar och onsdagar och varannan lördag. Det är vår PT (personlig tränare) som har dessa extra öppet hus men just imorgon kunde han inte.

Annars då.. Rätt mycket just nu, hinner inte riktigt med allt som jag önskar göra och allt jag hör blir då inte riktigt 100 pga tidsbrist! Men men. Igår var jag inne i stab och jobbade ett par timmar förvara sedan stressa hem för att jobba lite här hemma och sebrans vägen till skolan på kvällen.
Idag var det jobb inne i stan igen och sen jobb hemma. Hade tänkt att plugga nu på kvällen då jag slapp ta öppet hus.. Men jag orkade helt enkelt inte.

Imorgon blir det jobb inne i stan (igen), hem och jobba och sen iväg på öppet hus.

Har börjat ta med Kinna in till stan när jag jobbar vilket funkar riktigt bra!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu