Ja jag vet..

...jag är jätte dålig på att blogga just nu! Har varken haft tid, ork eller inspiration för att blogga om något! Denna vecka är det rätt mycket, även på kvällarna. Har tagit på mig en del jobb (denna vecka också) så man får pussla ihop tiden en del på dagarna och flänga lite fram och tillbaka! Nu har jag ju även börjat plugga och är i skolan på måndag kvällar. Så fort jag får tid över (blir oftast på kvällar just ny) så sitter jag och pluggar. I tisdags var det öppet hur som vanligt, Sofie var iväg på trevligheter så jag blev solo. Idag har kunna fått följa med mig in till stan och jobba hela dagen och den åkte jag vidare hem för att jobba lite till och plugga. Påvägen hem hann jag även åka förbi mormor och morfar och se hur dom hade det. Mormor opererades igår och kom hem idag, allt hade gått riktigt bra och hon kändes pigg.

Nu har jag precis varit ute och gått med Kinna, i hög tempo i en timme, rätt så nöjd med det! Nu blir det lite slapp framför tv:en och sen bums i säng.

Imorgon ska jag först iväg på ett möte kl 10 och sen hem och jobba. Den kl 17 är nästa möte inne på huvudkontoret så det blir lite halv sent imorgon också.

Bjussar på en härlig höst bild som jag tog på Morgonprommisen idag!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu