Höst promenad

Idag ringde väckarklockan kl 7, kändes helt okej fram tills att jag gick till termometern och såg att det var minusgrader!! Gick då raka vägen ut till förrådet och slet med mig min vinterjacka! Lite tidigt (jag vet) men jag skulle iväg på lång promenad och det tänkte jag inte göra frysandes! Drog kunna ur sängen (som inte alls tyckte detta var någon bra idé) och gick ut till bilen. Vi skulle nämligen åka och lämna in bilen till verkstaden. Efter att jag kört dit bilen så gick vi hem. Riktigt kallt men åh så vackert!
Nu kom jag nyss hem och sitter jag försöker tina upp mig med lite te. Kaffet var slut!!! :( katastrof!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu