Torsdag den 19 Januari

Idag har varit en ganska bra dag, lagom mycket att göra och för en gång skull har jag haft full energi genom hela dagen. Tror det beror på att jag har ändrat mig kost för någon vecka sedan? Känner mig mycket piggare nu! Imorse/förmiddag var jag hemma och jobbade för full, skrev ut massa passerkort till de nya medlemmarna som vi fick i tisdagens öppet hus! Sen var det dags att åka in till huvudkontoret för ett möte, så jag mötte upp Sofie på hennes jobb när hon slutade så tog vi hennes bil in. Mötet gick bra och det ser ljust ut i framtiden :) Sen var det dags att sitta i bilköer hem (dock MYCKET bättre än att sitta och åka komunalt!!) Hon körde tillbaka mig till hennes skola efetrosm att min bil stod där, då åkte jag förbi pizzerian VTS brevid Ica Dragogen och köpte med mig en avocado sallad. Tog med mig salladen till mormor och morfar och å tmiddag  tillsamans med dom! Satt jag pratade där en stund och sen åkte jag förbi Sofie och Ronny. Kim och Pappa är där och håller på med el till deras hall och badrum som skall renoveras! Sen åkte jag med Sofie och ungarna en sväng till K-rauta och sen åkte jag vidare till Ica och köpte med mig lite mjölk och annat som fattades här hemma.
Nu sitter och jag bänkad framför TV:en och ser på sveriges värsta bilförare! Haha såå kul!
Mitt super goda kvällsmål: Keso med äpple, hallon och nötter! Mumma!
Imorgon blir det full ös på förmiddagen. Ska hinna förbi gymmet en sväng och så har jag rätt mycket pappersjobb som ska hinnas med här hemma också. Sen runt 3 tiden ska jag och Sofie åka iväg mot Uppsala och ta en 2 timmars massage! Ska bli sååå skönt, härligt avslut på veckan!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu