Söderjobb

Jahap. Då har man varit och jobbat lite inne på söder idag. Började kl 9 och gick härifrån runt 16. Hade gett mig fan på att åka in kommunalt idag, har typ inte suttit på buss sen jag tog körkortet. Och ja, känns som att det här var den sista! Haha! Usch det här är inte min grej att satta och trängas på buss och tunnelbana och så tar det nån jävla  tid!! Kom fram till Danderyd och missade såklart bussen hem, så fick sitta och vänta i 20 min på nästa. Men nu sitter jag på bussen isf. Skulle varit hemma för länge sedan om jag hade tagit bilen och jag hade garanterat varit på bättre humör! Men men, själva jobbet idag gick jätte bra det är mkt att göra och det är alltid skönt! Såhär ser utsikten ut från kontoret och hela denna hög av kuvert har jag hunnit med idag!
...
Och självklart började blogg appen (som gör att jag kan blogga via mobilen) haka upp sig igen så jag fick skicka över allt till datorn för att lägga upp här när jag kom hem! Suck!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu