Skyltfönster sönder

Inte kul det här!! Igår morse km larmet om att ett skyltfönster skulle vart sönder på gymmet. Jag slängde mig in i bilen med hjärtat i halsgropen, såg framför mig ett jätte fönster som var sönder och hade ingen aning om någon hade tagit sig i i gymmet eller bara ville förstöra. Och det var det sist nämnda. Två mindre fönster rutor var sönder sparkade. Sååå onödigt!! Hann sopa upp det värsta glaset fort och ringa några samtal, Ronny var snäll och kom och hjälpte mig med att tejpa igen. Jag blev sen tvungen att slänga mig in i bilen för att åka hem och hämta kläder och åka iväg till Linköping för att gå på begravning. Hämtade upp Sofie på vägen i Norrköping där vi stressade med alla samtal med försäkringsbolag och glasfirma och fort göra ordning oss och åka iväg. Efter begravningen vart det gärnet hem till Sthlm igen och åkte förbi gymmet påvägen hem. Glasfirman hade varit där under dagen och satt upp provisoriskt glas utifrån ( eftersom att ingen av oss kunde vara på plats) riktigt fort jobbat!! Sen vart det hem och slänga sig i sängen! Idag fick jag med mig pappa till gymmet och hjälpte mig att få bort all glas som jag inte hann få bort!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu