Måndagen den 23:e Februari

Idag var det riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen. Hade så svårt att sova inatt så jag började läsa en bok, vilket jag inte skulle ha gjort. Den var så bra så jag kunde inte sluta, "bara ett kapitel till, bara ett till..."Sen När jag väl la ifrån mig boken kunde jag ändå inte somna. Kollade på klockan sista gången kl 2, så måste ha somnat strax efter det.
Det blev att dra sig upp ur sängen och äta min standard frukost nu för tiden : Flingor, mjölk och banan! Alltid lika gott! Sen åkte jag väg till gymmet och fixade lite där, bytte en hel del lysrör (alla går ju sönder typ samtidigt så det behövs bytas nästan varje gång jag är där nu. Sen åkte jag vidare in mot Hägersten till vårt tryckeri för att hämta upp flayers som jag har beställt. Åkte sen vidare bort till Solna där SVD (Svensk Direkt Reklam) ligger. Dom ska dela ut flayers i alla brevlådor runt gymmet denna helg och nästa. Så snygga! Imorgon ska jag sätta upp dom nya affischer på våra skyltfönster också!
Nu blir det till att göra lite frusktsallad och sen bums i säng!

Kommentarer

Mikaela

Ja riktigt snygga blev de :D

Gott med fruktsallad, du måste testa blod och blond grapefrukt någongång :) blond är min favorit!

21:34:20 / 2012-01-23 - http://mlindqvist.blogg.se/

siss

Snygga flyers!! Bra jobbat! Syns imorgon! Fiket 17:25? sov gott

22:06:36 / 2012-01-23



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu