Feber och frossa

Jahap.. Då vart man sjuk idag då. Hade ont i lungorna och hade tungt att andas imorse men satt och försökte jobba ändå. Men sen började febern krypa på och har legat och hackat tänder och haft ont i kroppen. Nu har precis alvedonen börja höra sitt så jag passar på att äta medan jag orkar. Inge kul det här och sån dålig taiming! Jag och Sofie har ku bokat husvagn på torsdag vid Ullared och vi har planerat länge att vi ska åka dit och shoppa julklappar. Får se hur jag mår imorgon, hoppas det försvinner lika fort som det kom.


Kommentarer

Hanna

STORT krya på dig!! Det klart ni ska komma iväg!! Ta 2 alvedon 4 ggr dagligen,drick MYCKET + lite lagom med frisk luft. se till att Kim köper hem apelsiner, cvitamin och vila, vila vila. håller tummarna för att du kryar på dig. kram Hanna

20:24:06 / 2011-11-22

Nillan

Hoppas du är frisk igen nu Johanna! Vad jag kunde se på Sofies blogg så har du legat i med hobbyarbete den senaste tiden ... vilken fin kalender du gjort!



Kramar från gudmor <3

13:50:08 / 2011-12-03 - http://nallin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu