Ebba 7 år

I onsdags fyllde Ebba 7 år, stora tjejen! Jag var på plats 05:55 och hjälpte till med sjönsången på morgonen. Började för länge sedan att komma på morgonen och sjunga och nu går det verkligen inte att sluta. Det har blivit som ett måste, vilket är väligt mysigt. Tanken var ju att jag bara skulle komma när barnen fyller år men när Sofie fyllde 30 år hade vi gått ihop och köpt en Iphone och då blev det så att jag kom på morgonen också för att detta skulle ju ges på morgonen. Hade ju tänkt att det var en engångsförteelse, men icke! Sist Sofie fyllde år hade jag ju inte tänkt att åka på morgonen men Ebba ringde kvällen innan och var helt förtvivlad över att jag inte skulle komma, så vad gör man inte. Ska nog redan nu börja förbereda dom på att jag inte kommer nästa gång mamma fyller år, utan det räcker kanske mer att jag kommer när barnen fyller år. Haha, får se hur jag kommer att lyckas med detta.
På Onsdags kväll var det sjävklart middag och tårta som gällde, med Mig, Kim, Pappa, Cris, Tommy, Erika och deras barn Elton och Dylan.  Och i lördags vart det middag igen med Mormor och Morfar, Per, Lena och Henrik.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu