Byte däck...eller inte

Idag jag har jobbat på bra, har fått massor gjort!
Efter all papperjobb mm så tänkte jag åka till Sofie och Ronny och byta till vinterdäck på min nya pärla. Har däcken där i deras garage och så har dom en sådan där bra maskin så att allt går mycket fortare. Tänkte det skulle vara skönt att ha däckbytet gjort så att jag skulle slippa stå där som alla andra år: mitt i snökauset och frysa sönder.
Men neeeej det gick ju såklar inte, bilens däck hade en såndär låsmutter på varje däck och jag har såklart ingen sådan nyckel som passar! SKIT! Varför ska allt ALLTID krångla och gå fel? Tycker inte man kommer någon vart i någonting för att det ska alltid vara någonting!! Så nu måste jag in till volkswagen så att dom kan hjälpa mig att hitta en passande nyckel.. Tar det på måndag..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu