Tisdagen den 22 Mars

Bilen är inte klar hos verkstaden än men jag hoppas att jag får komma och hämta den ikväll. Hur klarar sig folk utan bil och körkort?!? Jag har inte kunnat ta mig någonstans (och nej, jag sätter mig inte på en buss). Dessutom håller grannarna nu på med rördragningarna som vi fick göra förra veckan. Det låter lite mycket som om dom skulle stå inne hos oss och borra. Så efter 5 timmar av konstant borrljud stod jag inte ut att stanna hemma längre. Jag gick därför ut och gick, jätte skönt var det, nu är verkligen våren här. I bara tjocktröja gick jag längst strandpromenaden i en timme och njöt i solen.

Kom precis hem och ska ta en skönt bad och njuta av att borrandet har upphört för idag.
Sen blir det till att förtsätta jobba och ikväll vidare till Öppet hus.

Kommentarer

Nillan

Vilka vackra bilder! Visst är det härligt nu när våren kommer, än så länge med små små steg, och den efterlängtade sooooolen :)))) Så skönt!



Vårkramar från gudmor Nillan

10:18:55 / 2011-03-25 - http://nallin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu