Onsdagen den 30 Mars

Sitter här och jobbar för fullt, alltid mer effektivare att jobba med två datorer. Eller det skulle varit det om den ena skit datorn hade fungerat som den ska. Men NEJ. Jag kommer inte in i datasystemet av någon konstig anledning på den datorn. Men självklart fungerar min MAC klockrent, jag kommer nog aldrig mer köpa mig en PC...
Snart kommer Sofie över och då ska jag förbereda lunch så att vi kan äta så fort hon kommer. Hon slutar tidigt idag för vi skulle egentligen in till huvudkontoret och ha ett möte där. Men fick precis reda på att mötet blev inställt. Men det är ju inte så att vi kommer att sitta och pilla navelludd för det! Vi har ganska mycket att göra här ändå!
Igår hade vi Öppet hus där vi fick 5 nya medlemmar :) Efteråt tränade vi järnet med vår Personliga Tränare, börjar kännas riktigt bra nu! Inte lika jobbigt länge och dessutom börjar man se lite resultat! Träning utan resultat är ju helt meningslös enligt mig ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu