Idag har jag varit duktig! Startade dagen ...

img_5019 (MMS)

Idag har jag varit duktig! Startade dagen med att gå hem till pappa (5,5 km). Ringde pappa innan och förvarna, för jag tänkte inte gå ända dit om ingen var hemma och jag visste att jag inte skulle orka gå hela vägen hem igen utan ville ha skjuts tillbaka. Det slutade med att han gick halvvägs och mötte upp mig. Så han var minsan minst lika duktig som jag. Riktigt skönt var det! Sen blev det hem för att storstäda. Faster Lollo var förbi en stund och kikad in i lägenheten för första gången. Kim ha varit iväg till en mc butik med Ronny hela dagen och sen meckat med sin nya mc. När han kom hem satte vi igång med middagen tillsamans. Har precis sett det absolut sista avsnittet utav LOST, vi har nu kollat igenom alla 6 sesånger tillsamans. :)


Kommentarer

Bärta

Haha din lilla hurtbulle :D

22:14:17 / 2011-03-26

Sofie

Bra jobbat! Mallorca herr we come!

19:18:28 / 2011-03-27

Kimpa

mhm så duktig såå! :p puss på dig Älsklingen min

20:09:25 / 2011-03-29 - http://jnyholm.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu