Update

Det har hänt mycket sedan sist. Mycket att göra med gymmet och man har lärt sig väldigt mycket. Min bästa vän han flyttat ifrån mig här i Täby och bor nu i Jakobsberg, känns väldigt tomt utan henne. Jag har börjat övningsköra motorcykel samt köpt en motorcykel att övningsköra med. Eller egentligen två stycken. Började med en liten skrothög som gick sådär men jag uppgraderade mig ganska snart då jag köpte Sofies fina pärla. Så hon fick ta och köpa en ny till henne själv!
Mormor har varit inne på sjukhus i och ut ned hennes höft och just nu sitter hon där hemma utan en höft..
Jag har klippt mig (kortare än vanligt) och jag har tatuerat mig bak i nacken.
Sofie oh jag har alltid velat tatuerat oss tillsamans och nu är det äntligen gjort! Vi tatuerade in en text menat till vår saknade mamma. "Förevigt saknad" står det på latin.
Det störta som har hänt i mitt liv är att jag har hittat mitt livs kärlek, Kim Bornecrantz. Han är allt jag någonsin drömt om och lite till. Allt funkar så bra emellan oss och jag känner att jag kan vara mig själv till 100 %. Vi har nu flyttat ihop och är nu sambo. Han bodde i Järfälla innan men jag lyckades få hit honom till Täby!
Det har varit mycket med renovering av den nya lägenheten dom senaste veckorna men nu börjar vi närma oss slutet.  Bilder på lägenheten kommer senare!
Just nu har vi extra öppet hus hela denna vecka på gymmet. Sofie tog i måndags och jag har tagit Mån, tis, ons, tors och så ikväll ska jag iväg. Lördag och söndag tar Sofie. Ska hinna förbi mormor och morfar innan öppet hus ikväll hade jag tänkt. Det är så mycket ibland och man kan inte låta bli att få dåligt samvete dom dagar man inte hinner svänga förbi och se hur dom har det!
Men snart blir du bra igen mormor så att du och jag kan åka till Täby c igen för att handla och fika tillsamans!

Kommentarer

Sofie

Bra kämpat men ja jobbade iallafall på måndag själv;) eller va du där med o smög bland maskiner;)? Trodde det vacjenny ja hade med mig... He he nu får du en ledig helg, fast kärleken lär du ju knappast se!

21:37:37 / 2011-01-28

Nillan

Fullt upp verkar du ha Johanna, väntar med spänning på bilder på både lägenhet och Kim!



Lycka till med kärleken och sambolivet!



Kram gudmor <3



Ps. Har inte fått något flyttkort med din nya adress!

08:40:35 / 2011-01-29 - http://nallin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu