Söndagen den 30 Januari

Idag har jag fått mycket gjort. Dagen började med att åka hem till pappa och Cris för att ge deras katt medecin. Bestämmde mig sen för att åka och tvätta bilden på Statoil, det behövdes! Så jag sängde in och köpte mig en "lapp med kod på" som man behöver för att komma in i biltvätten. Det var inte bara jag som hade den taken att få sin bil ren. Jätte lång kö! Så jag passade på at rensa ur bilen på massa skräp medan jag väntade. Har inte renast ut bilen på ett tag och mycket skräp blir det.
Efter 40 min väntan var det snart jag på tur. Jag inser då att min lapp är borta med koden på! Den har självklart åkt med i bara farten när jag har rensat ur bilen. Jag började gräva i påsen med all skräp i men insåg rätt fort att det är som att leta efter en sticka i en mystack.
Jag fick då byta plats med bilen bakom mig så att jag hann springa in till kassan igen. Pinsamt men så otroligt typiskt mig! :) Nu är en ren och fin iallafall!
jag åkte sedan vidare till mormor och morfar och pratade lite. Jag tog upp en ide till morfar som jag har gått och funderat på ett tag. Jag har letat efter två ljusstakar som jag vill ha brevid vår stenvägg! Jag vill har en stor massiv ljusstake som man kan ha ett stort ljus i. Inget smalt ljus här inte! Har dock inte hittat någon sådan ljusstake så därför hörde jag lite med morfar om man kunde göra ljusstakarna åt mig!
15 min senare står vi nere i verkstaden och väjer ut delar till mina egen designa ljusstakar.
Sofie kom förbi någon timme senare för hon ville också ha! Det blev såååå snyggt!
Precis som jag hade tänkt mig! Tack morfar!

Kommentarer

Nillan

O vilka fina ljusstakar ni gjorde tillsammans! Lyxigt att ha en morfar som fixar det på ett kick också;)

Ni ser verkligen ut att ha det fint i er lägenhet Johanna, mer bilder vore kul!



Kramar från gudmor Nillan

17:00:43 / 2011-01-31 - http://nallin.blogg.se/

Anonym

Bra jobbat med er :)

18:25:20 / 2011-01-31

bärtfis

åå vad fina bärta!! :D Passade ju in som en smäck ;)

20:37:50 / 2011-01-31

Sofie

ja det blev ju så snyggt!!!!!!!

21:53:51 / 2011-01-31



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu