På måndag!

Då är det dags för min andra tatuering! Ska iväg och slinga håret på morgonen och sen släger jag med Mickis för att åka bort till Åkersberga för att tatuera mig!  Ni får se vad det blir när det är klart!

Idag har varit en riktigt slapp dag. Vi somnade runt 11 igår kväll och sov ända till 11 imorse! Sov lite för länge för man har varit så seg och haft ont i huvet hela dagen. Kim åkte iväg till pappa tillsamans med Ronny för att öra färdigt elskåpet som Kim hjälper pappa med. Pappa själv befinner sig i Thailand och har det prima!

Jag åkte till Täbban med Sofe och Emil en sväng och sen åkte vi hem till Sofie för att fördriva tid och laga mat. Senare kom Kim och Ronny hem och käka med oss. Kyckling med hemmagjord popatissallad och tzatsiki till! Super gott!

 

Nu har vi precis kommit hem och LOST tittande står på schemat ikväll igen!


Kommentarer

Mickis

Jaa måndag, ska bli spännande att se :D

Jag tror jag kommer bli jäääätte sugen på att göra en själv, vi får se ;)

22:50:13 / 2011-01-29



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu