Sjuk

Jag har varit sjuk sedan Tisdags, förkyld och känner mig febrig.
Det börjar väl kännas bättre nu, är mest förkyld och trött.
De finns därför inte så mycket att skriva om vad som hänt denna vecka
eftersom att jag inte har gjort så mycket mer än att ligga i soffan/sängen.

I helgen var en riktig slapp helg, så skönt. Vi tog det lugnt heeeela helgen. På Lördag förmiddag gick vi ner längst strandpromenaden till Hägernäs strand och åt Brunch buffe i resaurangen Pont. Jätte gott och så fin utsikt. Det är en restaurang som ligger precis vid vattnet och har riktigt fin mat.

 

'

Utsikt från restaurangen

Påväg hem träffade vi Sofie, Ebba och Emil som var nere vid sjön. Tanken var väl att dom skulle ut på isen och gå men Nojjiga Sofie tyckte inte isen var tjock nog så dom satt och fikade på en brygga när vi kom fram. Vi gick vidare till en akpark och lekte lite. Sen blev det så kallt så vi gick hem och tog oss ett varmt bad. För en gång skull tyckte jag att det var skönt att ha ett badkar.

 

Nu ska jag ta och äta lite lunch och vila upp mig lite. Ska väg på möte kl 2, sen ska jag hem och vila igen. Försöker vila så mycket som möjligt så att jag blir frisk så fort som möjligt.


Kommentarer

Nillan

Krya-på-dig-kramar från gudmor <3

11:42:24 / 2011-02-17 - http://nallin.blogg.se/

Sofie

Krya på dig siss!!

22:37:36 / 2011-02-17



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu