Måndagen den 21 Februari

Idag har har hunnit med mycket. Var förbi IKEA på morgonen för jag hade tänkt köpa de varor som var slut på lager sist vi var där och skulle köpa en TV möbel. Tror ni allt fanns inne idag då? ICKE! Får åka förbi någon dag i veckan igen för att köpa det allra sista.
Hem och jobba för fullt och planera all marknadsföring 3 månader framåt. Sen har jag städat här hemma och försökt att få ihop något bra system bland mina kläder samt papper. Tror jag har lyckats rätt bra nu faktiskt, men det är lite svårt att få det så praktiskt så möjligt när man ska få plats med alla kläder,privata papper samt pärmar, jobb papper och pärmar till det samt en kortskrivare i e garderob.
Ikväll ska jag och Kim iväg och se på Bio med Mickis och Pablo. Det är någon ny film som har kommit ut som heter Sanctum och är i 3D. Det är nog första gången jag ska se en film i 3D så det ska bli spännande!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu