Dagens mat!

Korvstroganoff!
Var väldigt länge sen jag åt det, har nog aldrig lagat det själv kom jag på när jag vl stod och höll på. Men det gick bra, riktigt bra!
Nu blir det slapp framför Tven och sen bums i säng.
Imorgon ska jag hinna med mycket. Ska iväg på styrelsemöte på morgonen med Edsberg Centrum. Sen måste jag hinna gå igenom vårat datasystem som måstes granskas innan torsdag då en ny jätte bra funktion hoppar igång. För att göra historien kort så ska vi kunna spärra och spärra upp våra medlemars kort direkt ifrån våra datasystem. Nu måste vi ringa huvudkontoret och ge dom göra det åt oss. Så det kommer att underlätta en hel del arbete. Fakturor ska skickas ut och papper ska in till revisorn och på kvällen är det dags för Öppet hus. Sofie ska iväg på kurs då så det blir bara jag.

Kommentarer

Sofie

Bra jobbat siss!!!! You r the best!

20:31:20 / 2011-02-07

Sofie

Jaa.. Då va det dags för en uppdatering.... Puss

19:19:55 / 2011-02-11



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu