Pepparkaksbak Julmusik och storstädning

I förmiddags åkte jag till Sofie och barnen och satte igång med Julbaket, idag fick det bli pepparkakor och pepparkakshus.
Sen åkte jag och mötte upp mormor och satt och såg på en mindra Julkonsert som bla Per och Morfar var med i. Härligt att höra lite folkmusik igen!
Efter det åkte jag hem och satte igång med en storstädning (jag har blivit lite pedatisk den senate tiden, trott eller ej). Nu sitter och jag njuter utav att det lukar gott överallt och väntar på att Kim ska komma hem, han har varit och jobbar under dagen. Han skulle stanna i affären på vägen och köpa det som fattas till middagen, kväll blir det korvstroganoff!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu