Möte

Ska in på möte kl 8 på huvudkontoret och diskutera framtiden, ett nytt P&T gym ska öppna nu i januari och franshise taggarna till den har frågat om jag kan hjälpa till och sköta deras gym. Så vi ska ha möte om det idag och se över hur mycket jobb det skulle vara, vad exakt dom vill att jag ska sköta så får vi se om jag känner att jag har tid med det. Jag skulle va här som sagt kl 8 och med tanke på alla köer så blev det till att åka halv 7 imorse. Så jag svängde förbi mc donalds och köpte med mig frukost i bilen. Trafiken flöt på lite väl bra så jag kom fram kvart över 7. Så nu ska jag sitta och fördriva 45 min i bilen... Inte alls drygt.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu