Lite jobb.

Idag är det kontorsjobb som gäller, kör så det ryker och papper bara yr omkring mig. Njaa inte riktigt men nästan! Igår var en fullstäckad dag med en enorm blandning av aktiviter, på morgon/förmiddag blev det kontorsjobb och försökte jobba ikapp det jag ligger efter med. Sen åkte jag in till stan med morfar som skulle operrera sitt andra öga, sen hem snabbt och jobba lite till och sen stressa iväg till gymmet för ett snabbt möte med nya potensiella franchise tagare. Efter det kom Sofie instressandes och så hade vi en arbetsintervju med en ny personlig tränare. Vi har sökt efter en ny ett bra tag nu, så gissa om det var skönt att se att han var AS BRA! Så nu har vi äntligen hittat en Pt som kommer att börja jobba hos oss. Sen var det öppet hus till kl 8 och sen hem och se Desperate housewives, vadå spännande avsnitt!? Nu får man vänta ändra till våren tills man får se fortsättningen..
Idag har det varit mycket med att förbereda inför den nya Personliag Tränaren, precis beställt visitkort till honom och då passade jag även på att beställa nya till mig och sofie, så att vi får en nyare och snyggare design på våra!
Självklart så var ju alla filer som jag fick ifrån huvudkontoret i indd format (InDesign) och eftersom att jag inte har det programmet så var det lite svårt att gå in och ändra till våra uppgifter. Så nu har jag laddar hem en testvariation utav progremmet för att se hur det fungerar och om det är något jag ska satsa på i framtiden. Ett riktigt komplicerat program måste jag säga... Satt som ett frågetecken första timmen men jag tror att jag lcykades ändå. Så nu står programvaran InDesigne för MAC på min önskelsta. Funderar på att kanske gå en kurs på detta? Det lär behövas om man ska begripa hur saker och ting fungerar.. Men jag tycker det är riktigt kul!
Ikväll är det Öppet hus igen, har extra öppet hus denna vecka måndag-onsdag 18-20. Vi har ju skickat ut ett erbjudande till mer än 200 personer så vi behöver lite mer öppet hus just nu ifall att medlemmar skulle strömma in! (Hoppas hoppas).

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu