Torsdagen den 4 Augusti

Idag har det varit full rulle.. Satte fart mot Polisen imorse för att hämta ut mitt nya pass, åkte förbi pappa för att diskutera och planera inför resan. Åkte sen hem och satte gång att jobba för fulla muggar (hade så mycket i huvet så jag glömde mina skor hemma hos pappa) Märkte det inte förens jag kom hem! Haha..
Jobbade för fullt som sagt och åkte till gymmet för att möte upp en ny medlem. Efter mycket stress så kände jag min klar för dagen.
Då åkte jag och Kim och badade! Köpte med cyklop åt kim som han hade bestämt sig för att plaska omkring med.
Insåg påvägen att min bil börjar ramla ihop, så mycket små fel som kommer nu.... Åh! Jag har ju precis lagat dörr-fan! (Eller jag och jag, grannen min gjorde det)
Nu är nog förmodligen handbromsen på väg att gå sönder, höger bakbroms ligger i när jag kör, säkringar går så nu fungerar ingen blinkers eller varningsblinkers, låset till bakdörren hänger sig så när man låser upp bilen så vägrar den att låsa upp sig....Åhh! Kanske dags att se sig om efter en ny..? Någon som vill ge min en Passas CC?
här kommer lite bilder på badandet.
Observera Kims fötter som sticker upp ur vattnet där borta. Han låg i nästan i en timme och snorklade..

Kommentarer

Nillan

Härliga badbilder:) Tråkigt med bilen ... bilar bör bara fungera och gå utan problem, men det är ju och förblir bara en dröm;)

Önskar er nu en riktigt skön och avkopplande resa!



Hälsa alla så gott är du rar!



Massor med kramar från gudmor



12:09:01 / 2011-08-05 - http://nallin.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu