Stegräknare

Jag har köpt mig en stegräknare, väldigt roligt att se hur mycket man har gått hela dagen. Köpte en sådan som hänger i ett snöre runt halsen och som känner efter varje steg man tar, hur många km man gått, kalorier man bränt samt på vilken tid man har gjort allt detta. Idag har jag hittils gått 6011 steg, 4,598 km, 215 kalorier och allt detta på 1 timme och en minut! Haha. Sätter på den direkt på morgonen och har på den hela dagen så alla steg jag tar om dagen räknas ju. Får se vart siffrorna stannar när jag ska gå och lägga mig ikväll!
Stegräknare, rekommenderar jag starkt!

Kommentarer

sofie

kämpa på sissmallroca 2011

21:41:46 / 2011-04-08

Kimpa

Så duktig så! :P

20:59:48 / 2011-04-14 - http://jnyholm.blogg.se/

Mikaela

Åh jag ska också köpa mig en stegräknare nu :)

Då kan vi motivera varandra och gå ut och promenera vid sjön på måndagar!

22:17:21 / 2011-04-14



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu