Torsdag 14 Maj

idag har ja varit trött men ändå rastlös. När jag har haft något att göra så är jag helt slut, vill bara hem och dra någonting gammalt över mig. Men när ja väl kommer hem och inte har något att göra blir jag rastlös och vill hitta pånågot. Har iallafall ingen ork att göra något så jag har kollat en hel del på tv.
Var barnvakt med Ebba imorse (var det igår med) efter det kom Sofie hem och vi drog med oss Ebba till gymmet för att storstäda. Jätte tråkigt men det gick rätt fort ändå och det är skönt att slippa göra det helt själv.
Nu finns ju inte Jossan här längre som kan följa med och hjälpa till. Åkte sedan hem och tråkade järnet och tillslut bestämmde jag mig för att åka ner till sjön. Jag och Jossan brukar åka dit ofta och om hon hade varit hemma så hade jag dragit med henne. Men nu blev till till att åka själv, ja kan ju inte deppa sönder helt och hållet.
Åkte sen förbi Sofie och Ronny och busade lite med knottarna.
Sitter här hemma igen och känner bara BLÄÄÄÄ.. Ja vill inte bara sitta här men ja har ingen lust att göra något.

Imorgon ska jag upp och iväg till gymmet och släppa in en firma som ska tvätta våra fönster. Kanske förbi Täbban en snabbis om jag hinner? Åka till Sofie och äta lunch och sen kommer kusin Malin för att klippa och slinga oss. Det ska bli skönt! Mitt hår är rejält slitet nu med en förjävlig utväxt..!   Ja det var mogondagens planering..


Kommentarer

Bartfis

Aah vad jag saknar dig barta!!

Jag sitter har med tarar i ogonen nar jag laste inlagget om nar jag akte.

du ar bast bast bast och vi ses snart!!! :)

Alskar dig sa mycket!

15:34:13 / 2009-05-15



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu