Hemma!!

Hejsan hoppsan, nu är det Jossan som sitter här och uppdaterar Johannas blogg lite.
I och med att hon inte gjort det på länge så får jag ta tag i saken och skriva lite!
Vi har precis kommit hem efter våran kräftjakt, jag blev väldigt sugen på kräftor för ungefär en timme sen, så jag frågade johanna om hon inte också skulle tycka det var gott.
JAJAMEN, 20 min senare sitter vi i bilen på väg till ica dragonen. Fyra besvikna ögon fick dock traska där ifrån utan några kräftor i påsen.
Men den påsen skulle strax fyllas med två paket kräftor från MM och vi satte oss i bilen på väg med ett leende på läpparna på oss båda! Kräftdags!

Nu ligger kräftorna och ska tinas upp lite innan det är dags för oss att smälla i oss ett paket var!

Nu har jag kommit hem från Rhodos också, kom hem i söndags. Landade vid 18.45 tiden.
Jag hade inte sagt till någon att jag skulle åka hem, så jag hann vara hemma i 20 min innan jag bestämmde mig för att ta reda på var johanna var någonstans så jag kunde överraska henne!
Hon var på gymmet med Sofie då och skulle sedan köra hem sofie efteråt. Så jag gick hem till Ronny så länge och väntade där tills dom kom. (Johanna visste fortfarande ingenting).
Jag stod och vänta i deras vardagsrum medans Ronny sparang och hämtade johanna för han "skulle visa en ny bil han sett som skulle passa johanna". Och där kommer MIN bästa bärta inspringandes i rummet där jag står.
Och OM hon vart chockad!! "ÄR DU HÄR". Kramades och grät lite, min bästa vän!!

Nu ligger vi här som vanligt igen, haha. Softpotatisar en söndagskväll.

Nej nu ska jag gå och försöka få liv i fröken som ligger i soffan och kollar på Gossip girl, haha.

Ha det toppen! / Jossan "Bärta" :)


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu